Jak korzystać z punktów lojalnościowych?

  1. Ile puntów dostanę za swoje zamówienie?
    Za każde wydane 16 zł przyznajemy 1 punkt, 1 punkt to 1 zł zniżki
  2. Kiedy otrzymam swoje punkty?
    Punkty są przyznawane w momencie zmiany statusu zamówienia na zakończone - zwykle w ciągu dwóch tygodni od odebrania paczki.
    UWAGA: Punkty są przyznawane wyłącznie zarejestrowanym użytkownikom sklepu.
  3. Jak zamienić punkty na zniżkę?
    Po zalogowaniu się w sklepie należy wybrać z prawej strony pozycję "moje punkty lojalnościowe" i zamienić punkty z jednego lub wielu zamówień na jeden bon zniżkowy.
  4. Jak skorzystać z bonu?
    Należy zanotować numer bonu zaczynający się od "FID" i wpisać go zaraz przed dokonaniem płatności za zamówienie w odpowiedniej rubryce.
  5. Nie mogę skorzystać ze swojego bonu, dlaczego?
    Bony zniżkowe są aktywne po 24 godzinach od ich utworzenia. W założeniu zapobiega to nadużyciom. W przypadku pilnych zakupów prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy - bon zostanie uwzględniony "ręcznie"

Jeśli będą mieli Państwo jakiekolwiek problemy związane z programem lojalnościowym prosimy o kontakt z obsługą sklepu.